Hetsig Vecka...

Vad gör en kär?
Vad betyder mest?
Håller vänner för evigt?

På något sätt så är jag gladare än jag någinsin varit förut.
Vem har sagt att det tar på krafterna för att vara lycklig. Varenda sekund ägnas åt ett bestämt mål, att vara glad. Man måste jkä'änna sig nöjd med livet, eller?
Jag brukar tänka på personer i min omgivning ofta. Och dem som inte är min omgivning men som jag ändå får kontakt med på något sätt. Hur är det med dig?
Jag är spänd på att få veta.

Vad gör en kär?
Vad betyder mest?
Håller vänner för evigt?
Vad är meningen med MITT liv?

Kommentarer:
Postat av: Nenny

Är det en riktig vän, tappar man inte kontakten, även om man kanske växer ifrån varandra. Sen om man fortfarande räknar varandra som vänner, ja, det är ganska individuellt =) Vi ses på söndag Jocke!! kramilur

Postat av: Anonym

Du verkar lyssna mycket på mina ord, hoppas du får gott utav det.
"Fuck it"

2005-12-04 @ 16:13:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback