Jag Har Lärt Mig...

Att jag har väldigt svårt att sätta någon sorts balans med saker i mitt liv, framför allt tiden. Jag har svårt att fördela tiden mellan saker och ting.

Jag har lärt mig att hur mycket olust jag än har att se på film så kommer jag alltid känna mig som allra levande framför en bra film.

Jag har lärt mig att äkta kärlek kräver tålamod komprmisser och är väl värd att väntas på.

Jag har lärt mig att människor kan vara väldigt förlåtande, om man har en bra ursäkt.

Jag har lärt mig att tålamod är inte något jag har mycket av men vill gärna kämpa för den.

Jag har lärt mig att jag sover bäst i kyla än värme.

Jag har lärt mig att spela spel är roligt när man gör det, men när man är klar med det känns det som slöseri med tid.

Jag har lärt mig att det är väldigt lätt att slösa på tid om man har mycket av den.

Jag har lärt mig att tiden alldeles för snabbt.

Jag har lärt mig att det inte är bra att stressa.

Jag har lärt mig att blogga är bra men jag gör det allt för lite.

Kommentarer:
Postat av: michi

Tja, allt bra?
Ibland undrar jag hur det går med dig, hoppas att du njuter av ditt eget liv mycket...
För min del är det jävligt spännande varje dag;)
Vill se dig igen, kanske i Sverige, kanske i Japan..
Eller någon annanstans!?:P
Hursomhelst, ha det bra och hälsa alla jag känner.
stora kramar från Osaka

2007-08-20 @ 18:36:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback