Medeltidsveckan...

I en rutt mellan Asien och Amerika så har isen smält så mycket så man förhandlar om vem som ska få ha rutten däremmellan, eller fri passage. Vem rutten tillhör etc. Förhandlingarna ska vara klara 2009 om jag inte missförstår mig.

Att gå omkring på skylten var roligt, tråkigt och latheten slog i allt för ofta.
Samt så har det varit en minst förvirrande medeltidsvecka och jag har faktiskt skrivit lite. Bara för minnets skull.

Ska arbeta som riddare på Maxi imorgon och ha hand om skattjakt.

Jag svettas riktigt mycket. Det är så varmt på kvällarna här så det inte går att sova bra.

Min Diablo 2 BlizzSorc är uppe i lvl 72 och är i Hell.

Kristins dator har två java-applikationer igång nere vid klockan!?

Jag har lärt mig vad aristokrat skämtet är för något :D...

Jag är trött.

Jag vill sova...

Kommentarer:
Postat av: Jobjörn

Jag vill också jobba som riddare på ICA XD


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback