Riddare På ICA Maxi...

Okej kommunikationen mellan företaget som sålde detta event och Maxi har varit dåligt, trodde jag skulle få spela snäll riddare men blev elak riddare. Så jag skulle jaga barnen, ta deras skattkarta och skoja med dem.
Detta gick ganska bra, många av barnen sprang när de såg mig. Lyckades få två barn att gråta, det var inte meningen, men det gick bra tillslut.

La också märke till att stress tar död på fantasi. Undrar hur det hade blivit om vi vuxna var mindre stressade, om vi hade haft kvar mer av vår fantasi då?
Igår kom det en pappa som verkligen eggade sina barn till att fantisera, han tog sig verkligen tiden på att få sina barn att se saker som egentligen inte var, och han låtsades med dem. Han hade två döttrar och deras ögon glittrade hela vägen genom Maxi, och varorna var inte varor för dem, de var trolldrycker.
Jag antar att sånt handlar om planering också.

Det var riktigt varmt arbete, svettades nästan ihjäl. Men det var värt det, trots att sista timman så gick minuterna som timmar. Jag hade extrem huvudvärk när jag kom hem och trött var jga, låg mig ner och somnade.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback