Mycket Att Göra...

Man tror att när man kommer hem, på sommaren, i all denna värme, att man har mindre att göra.
Neeej, har städat mitt rum väldigt grundligt, har bland annat fått en 160 cm säng, stoooor... :D...
Har fått lite ordning i mitt rum, nu är det hallen som ska städas :).
Har anmält mig ill högskolekurser också, bara distans och på kvartfart, just för att jag vill arbeta också, eller försöka få arbete. Är lite intressanta kurser jag sökt. Här är några:
HG-N0256 - Konst- och filmkritik– analys och praktik 7.5hp Dagtid,
HG-N0250 - Reklambildens estetik 7.5hp Dagtid
KAU-11434 - Medierna och etiken 7.5hp Ingen undervisning,
HH-13074 - Universum 7.5hp Blandade tider,
UU-13811 - Kärnfysik för nyfikna 7.949999999999999hp Dagtid,
VXU-12193 - Tecknade serier 7.5hp Blandade tider,
HV-15867 - Basmatematik, A-nivå 3hp Blandade tider,

Kärnfysik och Universum hoppas jag faktiskt lite på, universum :D....

Samtidigt slipar jag på mitt CV och planerar ett massutskick någon gång snart, men måste slappna av lite också.
vill ta det lite lugnt också, kunna njuta och träffa kompisar.

Känns också som jag vill skriva mer, men har ofta inte tid eller så måste jag slappna också.
Jag har satt igång lite smått med träningen på morgonen också.

Ska nog slappna av framför en film nu, eller något liknande...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback