Bio...

Har som många redan vet börjat arbeta på bion. Det går lite trögt i början men blir bättre.
Jag är väldigt trött just nu. Dessa två dagar har varit lite av ett töcken. Känns som om verklighten ligger långt ifrån. Kan kanske bero lite på för mycket Heroes tittande och filmtittande.
Har 3 timmar och 20 minuter kvar av Heroes säsong 1 och det börjar bli väldigt spännande särskilt där jag slöt senast när Sylar höll på att hugga av huvudet på Peter, scary...

Rekomenderar hela Bourne sviten, nu efter att jag sett alla så är de riktigt bra actionfilmer, precis så jag vill ha en actionfilm. Tycker dock att MI3 var det bästa i actionväg de senaste åren.

Har ont i ryggen just nu och är trött.

Häromdagen drömde jag att jag själv var en Hero och min krafta var att min näsa kunde flyga iväg och lukta på lukter där den flög. Den flög bara av och svävade runt på platser. Och eftersom min kraft var ganska lam så kände jag att jag inte kunde vara med och slåss mot de onda Transformers som förstörde staden. Så jag befann mig i ett sorts tvibo som liknande ett flytande rum, där var man säker...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback