Hyllning Till De Döda...

Något jag ser fram emot varje oscarsgala är de filmskapare som gått bort över året och hyllas på oscarsgalan.
Känns som om filmen har förlorat tre viktiga skapare.
Självklart så har vi Ingmar Bergman, vilket ska bli intressant och se hur hans minnesbilder ser ut på galan.
Heath Ledger som jag skrev om tidigare.
Och Roy Scheider som självklart var med i filmer som Jaws, French Connection och min personliga favorit All That Jazz som är väldigt underskattad i vissa ögon.
Han har gjort fler filmer som The Rainmaker och The Naked Lunch och har alltid varit en favorit för mig bland 70-talsfilmerna.

Dagarna går närmare mot den stora galan.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hej du!

Har de bestämt datum och vilken kanal det sänds i?

Kram/Sanna

2008-02-16 @ 01:22:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback