Faithless...

"Your mother recognizes all you're desperate displays
And she watches as her babies drift violently away
'Til they see themselves in telescopes
Do you see yourself in me?
We're such crazy babies, little monkey
We're so fucked up, you and me
So why'd you come home to this faithless town?"
                                                        - Counting Crows

Något säger mig att jag har gjort rätt ifrån mig.
En väldigt energikrävande helg har satt sina spår.
Jag har lyckats att ha folk omkring mig hela tiden, jag lär känna flera och flera.
Jag är trött precis nu, men jag kan inte sova.

Var hos läkaren häromdagen. I februari eller mars ska jag träffa läkaren igen och då kanske jag blir av med Zoloft. Sen börjar terapin efter jul antagligen. Livet känns bra.

Något hänger dock kvar i bakhuvudet, något som jag vill få bort, som en demon ligger den och ruvar. Det är bara en sak som kan få bort den för en stund. Ett leende.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback