Känns Som...

"That's All I Wanted
Something special, something sacred -
In your eyes
For just one moment
To be bold and naked
At your side
"

                       - George Michael - Father Figure

 

Sitter här och skriver detta.

Tre filmer på en kväll, en del av mig delades ut på ett silverfat.

Jag gillar inte personer som ser en person som utrycker sig annorlunda och säger att han är sjuk i huvudet.

Personen tar hand om sina problem på ett annat sätt. Gör det honom till en sämre människa. Personen njuter av saker som inte en "normal" person gör. Gör det honom till en sämre person?

 

Jag håller med Ingrid. Det värsta ordet som någonsin existerar och kommer existera är ordet "normal". För alla är vi olika.

 

Och Misse, en person som jag letar alltid efter bekräftelse över att personer gillar en eller inte.  Jag accepterar om personer inte gillar mig, om jag vet varför. Ibland kan bara en blick säga ifrån sig mer än tusen ord. Jag vet vilka som bryr sig om mig. Jo det kanske. Men jag vet inte vilka som egentligen skulle vilja ta emot ett telefon-samtal av mig när jag verkligen mår som värst...


Kommentarer:
Postat av: raukan

Jag vet inte om jag skulle palla ett sådant telefonsamtal, mer än att jag skulle försöka få dig att skratta bort det.. Som jag brukar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback