Relationer...

"It's a sin to be fading endlessly
She is leaving on a walkaway
She is leaving me in disarray
In the absence of a place to be
She stands there looking back at me
Hesitates, and then turns away
She'll change so suddenly
She's just like mercury
Yeah, but she's all right with me

Keep some sorrow in your hearts and minds
For the things that die before their time
She's entwined in me
Crazy as can be
Yeah, but she's all right with me"
                                  - Counting Crows - Mercury

Vad är rätt och vad är fel?
Vad känns rätt och vad känns fel?
Vad betyder en tår?
Vad betyder en blick?

Varför går det inte ihop i min hjärna längre. Två saker kommer upp och jag vet inte vilket som kommer hända. Jag försöker verkligen känna efter men det är hela tiden två saker som kommer upp, hur ska jag veta om jag valt rätt eller fel.
Om man gör något som kommer från hjärtat så är det oftast rätt beslut, eller?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback