Se...

"The devil's in the dreamin'
You see yourself descending
And you watch the sky receding
And you spin to see the traffic
For all the things I'm losing
I might as well resign myself to try and make a change
And I'm going down to Hollywood
They're gonna make a movie from the things
That they find crawling round my brain
I wish I was a girl
So that you could believe me
And I could shake this static every time I try to sleep"
                                                 -
Counting Crows - I Wish I Was A Girl

Att jag inte kan se.
På senare tiden har jag fått alldeles för mycket positiva kommentarer om mig att det är svårt att ta till sig.

Den kanske starkaste minnet jag har av att påverka någon fysiskt och menatlt är en bild jag aldrig glömmer. Ett par ögon som jag aldrig kommer försvinna från mitt minne. Nere på knäna och jag sa nej, men ögonen sa "Varför inte" och jag tyckte synd om personen. Jag kände att jag hade haft sån inverkan att det var skrämmande.
Men allt gick som en reflex.

Jag känner mig förvirrad. Känns som om jag inte vet vart jag har folk. Börjar tänka. Börjar få ångest.
Moral och personligt tyckande tycker jag inte går ihop...


Towe, jag skriver om porrindustrin. Ska se, får snart ut det på bloggen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback