Vad Är Det...

"So come on, baby
Let's just have fun
Let's breathe stardust into our lungs
Let's drive too fast
Let's go too far
When our hearts bleed it lets us know we are alive
And that we are doin' fine
"

                                              - Jewel - Doin' Fine

 

Jag har fått ganska så många kommentarer på så många olika håll för min blogg.

Med runt 30 sidanvisningar varje dag så känns det som om fler läser än vad jag trodde.

 

Vad är det för samhälle vi lever i när personer vill ta livet av sig?

Det undrar jag faktiskt. Det är så många ungdomar som är så trötta på sitt liv och finner ingen mening med det. Är det samhället som förstört dem så, eller ska man skylla på något annat?

 

Jag orkar inte må dåligt. Dock så kan det bli så ändå. Försöker kämpa emot.

 

Nu börjar till och med magmuskler växa fram :-P.
En tränad romantiker. Jaja, det är säkert bra för hälsan också...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback