UNF...

Till alla mina kära UNF vänner...
Jag hoppas de flesta läser det här som är med i UNF. Vet inte vart jag skulle skriva så jag skrev det här på min blogg...

Okej för det första så har Johannes sagt upp sig, detta kräver ett möte, väldigt snart.

Jag känner så här inför UNF, vi behöver någonting för att hålla kvar medlemmarna. Vi kan inte vara den här sammansvetsade gruppen. Vi måste lösa upp alla knutar, ni vet vilka jag menar. Känns som om det pågår alldeles för mycket skitsnack i UNF och runt personer det inte borde skitsnackas runt.

Vi behöver inte bara ett möte för att lösa upp allting runt Johannes avgång, vi behöver ett möte som försöker dra igång UNFs framtid. Många styrelsemedlemmar kommer avgå och vi behöver ett möte innan årsmötet då vi bara diskuterar hur vi ska göra inom UNF, om vi ska hålla igång aktiviteter? Fasta aktiviteter? Hur får vi medlemmarna att inte supa? Hur får vi kontakt med medlemmarna? Hur kan vi attrahera fler medlemmar?
Men kanske framför allt vilka projekt ska hållas igång och vilka ska vi avskaffa?, Johannes hade några ideer. Ska vi hålla kvar vi dem eller ska vi göra något annat?
Hur ska vi göra med den nya styrelsen och vilka ska leda dem?
Vad ska vi göra med rummet på Fenix?
Såna saker behövs kanske inte ta några beslut på men behövs diskuteras...
Särskilt nu med Johannes avgång och allt...
Jag kräver ett möte för jag vet inte om jag orkar engagera mig i annat fall...

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Skönt att höra att någon intresserar sig på riktigt Jocke! Jag sökte ju till jobbet, och Johannes ringde mig igår, för att tala om att tjänsten är ledig igen, men jag tror att de ska kolla igenom ansökningarna en gång till nu, för Lisa Svedjer kommer ner imorgon. Har ju sökt dit, och jag blir arbetslös när johannes slutar, men jag hoppas kunna starta som unf-konsulent då. Men man vet aldrig vad framtiden har i sikte för mig. Ska försöka dra ut UNF till Hemse också... har hört mig för lite om det, och intresset finns där.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback