Är Jävligt Förvirrad...

Jag skulle kunna skriva om allt jag tänker på.
Alla min tankar och alla mina åsikter, tills jag kom på att, är det verkligken viktigt.
Jag har märkt att världen inte ser ut så som jag trott.
Jag vill träffa de människor som jag skulle ha något gemensamt med.
Tacka gud att det finns internet, men det kan ge en väldigt konstig syn.
Det gäller bara hitta såna personer i verkligheten.

Något säger mig att jag skulle vilja se en hjärna rinna ut som gröt på golvet.
Någon ser mig ta upp och börja äta på den.

SHIT SHIT SHIT!
Varför finns vi?
Alla dessa jävla teorier?
Jag har frågat ganska många personer om vad deras mening med livet är.
Men jag har inte frågat de som står närmast mig.
För är så JÄVLA rädd för att dem inte ska kunna svaret, varför de själva lever.
Och den tanken skrämmer mig mer än någon annan på jorden...

Kommentarer:
Postat av: Jenny

bara en massa knas kommer här: Det ver en gång en sköldpadda som var ute och gick i närheten av den skog där Kalle Anka gifte sig med Törnrosa, och skaffade barn i form av små ulliga vita körsbär till frukosten varje morgon efter klockan tolv... speciellt när bröden flög omkring och gjorde loopar under soppskedarna i änden av rummet som alla gurkor pluggade historia...nej... kom ur spår.. äh... I alla fall så var inte sköldpaddan riktigt sig själv denna morgon... han mådde som en prins och såg ut som ett kylskåp... han valde att så göra för tillfället... okej jocke, jag tror du fattar att jag itne har så mycket att göra för tillfället och att det är därför du får detta... underliga inlägg... Hehe.. Är nog klar nu, för det var ingen självavfrostande kyl, tyvär...

2005-11-04 @ 14:29:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback