Skimmer...

Hans blåa ögon skimrar
Han delar med sig av vad han vet
Den här världen ny för honom är
För han föds till att skimra
Han föds till att le
Han föds till att utstråla
Han föds för att leva
Han föds för att älska
Men vi kommer att lära honom att hata

Det förflutna kan jag inte ändra på
Så här skålar vi för det som varit
Jag har druckit en hel flaska med min stothet

Vet du att jag hörde en underbar kvinna säga:
"Jag är galen som försöker fånga mitt"
Jag tror jag älskar den här kvinnan
Hennes sätt att skimra
Hennes leende
Hennes underbara utstrålning
Hennes sätt att leva
Jag älskar hennes sätt att älska
Hennes sätt att aldrig hata

Och nu skålar jag för förändring
Att hålla dessa demoner ifrån mig
Bara att hålla dessa demoner ifrån mig

För jag vill skimra
Jag vill le
Jag vill ha utstrålning
Jag vill leva
Jag föddes till att älska
Och jag vill lära mig att sluta hata
Bara att sluta hata...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback