Slå Ihjäl Mig Vid Stranden...

Rädda mig från att drunka
Vilket härligt lov
Det finns inget roligt kvar att säga
Inget vatten som rinner ner för strömmen
Detta är den mest ledsna platsen på jorden

Jag gillar att sitta ute, att ha universiumet ett med mig
Jag gillar att stirra in i en pistolsmynning, känna solen bytas ut mot måne
Jag gillar att se mina misstag spelas tillbaka och spelas upp igen
Jag gillar att känna min händer bada i blod, blod som sakta rinner i handfatet
Jag gillar att se rinnade vatten komma ut från dörröppningen

Allt jag rört har blivit till guld
Allt jag älskat har gått sönder
Vi har gjort hus av hat
Naturen har ett konstigt sätt att förstöra det som inte går att böja
På tiden att vi gör hus där själar som kan ses
Men för att bli förlåtna måste vi först tro på synder
Jesus dör för dem varje dag

------------------------------------------------------------------------------

Moa varför en kyrkogård? :P

Kommentarer:
Postat av: raukan

hihi.. jag och per ser ju fullt normala ut, eller hur? ;)

Postat av: carbuncle

För de är mysiga! Som parker, fast med andakt och utan grafitti på grusgångarna!

2005-11-01 @ 23:14:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback