Tack För Stevie...

Mycket har hänt den här veckan. Det är tio minuter kvar av den.
Känns ganska bra att allt är ute.

Jag står fortfarande för det jag skrev om mina föräldrar med för er som tog det på fel sätt så vill jag bara säga några ord:
För er som trodde att det verkade som om jag hatar mina föräldrar så är det inte så. Jag älskar mina föräldrar. Jag tycker bara inte om deras sätt att vara som personer ibland.

Alla har väl problem, och dem som inte har det ljuger. Och alla har konflikter och dem som säger att dem inte har det  ljuger. Vad har ni för problem.

Och för er som läst lite filosofi så finns det inte rätt eller fel. Och det finns inte två val heller.
Ingen har gjort rätt eller fel, ni har bara gjort annorlunda än alla andra, ni har gått er väg.

Tack för Stevie Wonder som följt mig hela veckan och kommer föja mig ett bra tag till...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback