Nostalgi och Misstag...

"I got holes in both of my shoes
I haven't eaten in about a week
I'm so hungry when I walk I squeak
Nobody calls me friend
It's sad the shape I'm in
I got a girl waiting there for me
Well at least she said she'd be
I got a home and a big warm bed
And a feather pillow for my head"
                                 - Dean Martin - Houston

Hade nostalgi lan i helgen.
Kompisar från 8-9 samlades och spelade gamla klassiker. All glitter och glamour har försvunnit. Alla skratt är bara ett minne. Nya kompisar var där också, Kim, Sara, Filip och Johan. Vi spelade poker. Det kändes som om världarna krachades och jag märkte varför jag valde just UNF och hur mycket det har förändrat mig att vara bland UNF.

Allt som jag "fel" gjort i mitt liv, har jag för första gången känt att jag rättat till. Jag har blivit till den jag vill vara och jag kommer fortsätta att vara det.

Kommer ihåg att jag läste ett citat från Mohammed Ali:
"En person som ser världen på samma sätt när dem är 30 som när dem är 40, har kastat bort 10 år av sitt liv."
Hoppas jag inte ser världen på samma sätt om 1 år.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback