Stolthet...

"My bed's full of takeaways and fantasies of easy lays...
The pause button's broke on my video...
And is this real cos I feel fake...
Oprah Winfrey, Ricki Lake,
Teach me things I don't need to know"
                              - Robbie Williams - Strong

Gick med Pontus och vi pratade om livet i allmänhet. Om hur allt bara flyter förbi.
Om man säger att vi snart är 20 och vi räknar med att vi lever tills vi är 80, då har vi levt en fjärdedel av våra liv.

Vad har vi gjort som man kan vara riktigt stolt över. Jag menar riktigt stolta över. Något som man sitter i dödsbädden och tänker på att det var livet värt att leva för, det gjorde mitt liv meningsfullt bland andra och mig själv.

När jag tänker tillbaka så kan jag bara komma på saker jag gjort på senare tiden jag verkligen kan vara stolt över. Om det är något sånt som jag kommer tänka tillbaka på är tveksamt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback