I Walk The Line...

"As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night
And happiness I've known proves that it's right
Because you're mine, I walk the line"
                         - Johnny Cash - I Walk The Line

Har varit en bedårande dag idag. En helt enastående, fantastisk och obeskrivlig dag.
Dem hade skrivit fel på mitt betyg och jag ska få MVG i 300 poängskursen filmhistoria.
Inte nog med det så vaknade jag upp bredvid en helt underbar tjej, den vackraste.
Satt för kanske två timmar sen och tittade henne i ögonen och grät av glädje för att jag hade henne.

Åkte in till staden klockan 22:40 för Kristin mådde lite dåligt, lyssnade på Johnny Cash på vägen och jag tänkte att detta är livet, fri fart, tomt, Cash och på väg till en underbar tjej. Har aldrig varit så här glad förut. Inte nog med det, kvällen med havsutsikt och utan vind var underbar.

Så ligger Cash och sätter musik på det hela och MVG:et ler mot mig.

Kommentarer:
Postat av: Josefin

Sådana rader gör mig så glad, så glad... :D

2007-02-08 @ 18:46:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback