Colvas...

Sitter vid Colvas stranden på Goa just nu.
Känns som det är lite kyligare här än i Varkala, känns lagom skönt.
Jag och Filip tänkte sticka till Panaji imorgon. Bland annat få tag på ett hotell rum som visar oscargalan.
Det har varit en tuff resa, vi har åkt backwater från Kollam till Alappuzura, stannade en natt i den lilla staden, var inne på ett Indiskt hak med skitstark mat.
Var i Cochi tre nätter, jag shoppade loss medans Filip var sjuk.
Innan så var vi i Varkala några dagar.
Känns som alla går och håller händerna. Tropisk och paradisaktig stämning, helt otroligt.

Jag och Filip har checkat in på ett hyfsat sunkigt hotel där fläkten känns som om den ska ramla av och strimla en när som helst, myggen lär äta på mig som bara den.


Känns så jäkla absurt, vi kom hit för att studera filosofi, så sitter jag och Filip, på stranden vid ett bord och äter pasta, dricker Lassi och läsk och lyssnar på romantiskt musik av en sångare som sjunger covers.

Vad gör man här?

Jaja, det har varit en upplevelse som kommer pågå i 18 dagar till.



Kommentarer:
Postat av: Ann-Marie

Låter väldigt härligt med allt, men jag anar en viss hemlängtan.

Ta väl vara på dig.

kramar mamma

2007-02-24 @ 17:47:38
Postat av: sir Emma

Wei, Indien! Jag är fabulöst avundsjuk. Har du lärt dig några snuskiga ord på, eh, indiska? Vad tusan talar de för språk där? Nåväl, hälsa Filip. ^^
/mystisk x-klasskamrat från filmens värld

2007-03-03 @ 02:00:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback