Humo(with two dots)r...

Planet gick bra, inte alls sa jobbigt langt som jag trodde.
Forsta natten var en saknad av Kristin som plagade mig mest. Jobbigt.
Dagen efter gick desto battre. Tycker om omradet vi bor i, trotts att dygnet runt kan man hora folk som tutar pa gatan, ar nara att sla ner mopedister som tutar, bland det jobbigaste ljudet jag nagonsin varit med om.

Annars ar maten billig och verkligen njot avv allt, allt var pa topp, anda tills jag kom til et Sik tempel idag, otrevliga, och bara massor med folk som tittade pa en som man var myror, en helig man lurade at sig 100 rupies nar jag tog kort pa honom (16 kronor).

Sa nu vill jag fly, men det finns inte nagot att fly till nagot, overallt hor man saker och overallt finns nagon sort av mansklig aktivitet.

Ska och ata snart. Hioppas ni har det bra...
Karmar till er alla...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback