Blogginlägg...

Vilka konstiga dagar.
Dagarna efter jag anlände till Sverige så har jag haft svårt att veta hur man ska bemöta vänner och personer i allmänt så om jag verkat förvirrande på sistone så beror det på det.

Jag har så grymt svårt att höra av mig till personer som jag vill höra av mig till. Förstår inte varför. Kanske prioriterar jag personer som är levande framför mig istället för datorn, vilket både är bra och dåligt. Ska nog ta och skicka iväg några mail snart. Jag svarar på mailen jag får så skicka gärna mail till mig :)... [email protected]...

Ska skriva uppsats och ett miniskrivprojekt på litteraturen som är väldigt fritt.
Känns verkligen som slutet på detta år här i Värmland börjar ta slut. Känner det med både glädje och och sorg. Komme på sätt och vis sakna miljöerna här och några människor men ska bli skönt att omprova mitt sociala umgänge på Gotland.

Vet inte hur mycket detta år har förändrat mig och i vilken utsträckning men det ska bli intressant att analysera när man känner ro och känner att man kan ta den tiden.

Damn, mitt första blogginlägg på 2 veckor, det blir bara glesare och glesare. Tycker inte om denna utveckling.
Idag var jag på mitt sociala skämt humör och det kändes bra. Undrar om det beror på tröttheten eller tillfället.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback