Min Katt Är Rädd För Dammsugare...

Jag är 100% säker på att Kalle, våran katt, har råkat ut för något väldigt illa i sin barndom där det har inkluderat en dammsugare. Så länge jag kan minnas har Kalle alltid varit rädd för dammsugare och det räcker med att han hör ljudet så springer han all världens väg.
Om det är jag eller Conny som gjort detta när vi var jättesmå är svårt att säga :P, misstänker att det är jag...

Jag är förkyld som *** och snoret rinner.
Om vi kunde göra vatten av allt snor som folk gör sig av med när de blir förkylda skulle det nog räcka till en eller två tio minuters duschar bara med denna förkylningen jag har nu.

Killen på
Cinemaslave (en podcast jag lyssnar på) har i sitt senaste inläggsagt att han inte kommer spendera så mycket tid på podcasten längre för han vill använda sin fria tid till att hjälpa Obama i novembervalet. Han rackar också ner på Indiana 4 rejält och det är ganska kul att lyssna på, ännu roligare är det om man kan lite Steven Speilberg filmer.
Klippet är bara fem minuter långt och väl värt att lyssna på, inte bara för Indy 4 kommentarerna utan också för kommentarerna om valet och John McCain.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback