Detta Var Igår...

"To win the race? A prettier face!
Brand new clothes and a big fat place
But today the way I play the game is not the same
No way
Think I'm gonna get me some happy
I think there's something you should know
There's something deep inside of me
There's someone else I've got to be
Take back your picture in a frame
Take back your Singing In The Rain
I just hope you understand
Sometimes the clothes do not make the man
"

                                            -George Michael

 

Vaknade upp till Kalle och bas i högtalarna, underbart.

Försökte vara ärlig, vill inte säga mer än så.

Var ute och motonerade med Misse. Känns som om jag blir starkare för varje minut som går. Inte bara fysiskt ;-)...

Ett efterlängtat paket kom idag :D... Kan tyvärr inte säga vad det är än.

Sen kom jag hem och åkte senare igen för att gå på bio.

Utöver det så blev jag totalt dissad av en tjej som jag har haft "personlig" (om ni förstår vad jag menar ;-)...) kontakt med. Men det är inte det viktigaste, jag bryr mig inte ens. Jag tänker bara livet går vidare och det är fler som kommer tacka nej och det är förhoppningsvis ännu fler som kommer tacka ja. :D... Men jag förstår henne ;-)...

Men men, livet känns skönt. Planerat. Självsäkert. Underbart.

 

Inatt kommer en hel uppsats bli publicerad och för er som inte orkar läsa, tryck bara bort Min Livskådning på blogg menyn här på sidan ;)...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback