Skratt...

Jag kommer igåh när jag väl började lyssna på Jewel och började läsa H...
Det fanns en sak verkligen gjorde mig lycklig och det var Jewels "Thank You" i hennes liveinspelning av 'Sometimes It Be That Way'. Och när man lyssnar på hennes liveinspelning av 'Do You' så skrattar hon och det är något med hennes röst som gör en glad, kanske inte när hon jsunger men när hon pratar.
tror inte det hade varit samma sak om jag inte hade upptäckt H.
det är också en sak som verkligen gjort mig lycklig. Det sägs att en person har ett hemligt liv och ett offentligt liv. Man har jämt saker man inte vill berätta. H står för mitt hemliga liv...

Såg 'Serendipity' för inte så länge sedan och det är så härligt att man kan gråta av lycka. Känna hur man flyter iväg och börjar skrika åt TV:n när dem precis missar varandra och sen ändå i slutet gråta av lycka...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback