Här Sitter Livet...

"The ghosts of the tilt-o-whirl will linger inside of your head
and the Ferris wheel junkies will spin there forever instead
When I see you, a blanket of stars covers me in my bed
And the lovesick rejections that accompany the company I keep
All the razor perceptions that cut just a little too deep
I can bleed as well as anyone but I need someone to help me sleep
So I throw my hand into the air and it swims in the beams
Well I know I don't know you and you're probably not what you seem
but I'd sure like to find out"
                                      - Counting Crows - Mrs. Potter Lullaby

Känns som om allt går ganska bra nu. Allt är otroligt bra.
Vännerna flödar och mitt sociala liv är ritkigt bra.
Och så har jag tagit hand om det enda som någonsin skulle kunna dra ner mig. Nu känner jag mig starkare än någonsin. Livet känns bra för en gångs skull.

Gick och la mig innan 19:00, så nu sitter jag här, klockan ett på en onsdagsnatt och lyssnar på Frank Sinatra från en av hans live uppträdanden, Angel Eyes. Han sjunger som ingen annan när han verkligen gör det. Och nu så kommer Fred och Audrey in i bilden. Bonjour Paris!

På tal om Audrey Hepburn. Hon måste vara den vackraste kvinnan i filmhistorien (hon och Monica Potter, självklart). Hon har det där starka, smarta, intellektuella uteseendet och en sån stark feminin sida. My Fair Lady & Funny Face är underbar...

Sen vill jag tacka Bella för den enda kommentaren om min debattartikel.
Och det är inte det enda jag vill säga till dig, men det gör jag personligen, inget jag ska ta upp i en blogg :-P. Bara så du är beredd på det Bella. Jag har tagit hand om endel saker, det är anledningen till mitt första stycke...

Väntar fortfarande på kommentarer från några andra, men jag ska inte stressa någon...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback