TV...

"You see destruction and demise
Corruption in the skies
From this fucking enterprise that I'm sucked into your lies
For me I say God, y'all can see me now
'Cos you don't see with your eye
You perceive with your mind
Bust a few rounds of motherfuckers
Remember but the thought is
I brought all this so you can survive when law is lawless
Fearless, sensations that you thought was dead
No squealing, remember it's all in your head"
                               - Gorillaz - Clint Eastwood

Jag gjorde en animation i skolan som jag var ljudtekniker på.
SVT har hört av sig och frågat om vi vill vara med och berätta om hur vi ljudlagt våran animation, dem ska göra ett program om hur man ljudlägger. Så på torsdag åker jag gratis till Stockholm, in till SVT, och ska spela vara med i TV. Det kommer visas någon gång i v.42.

Vi får en ny UNF-konsulent på måndag. En skön kille. Lär nog bli bra. Det blir dock riktigt svårt att ersätta dig Towe.

Igår så vaknade jag upp och insåg något.

Varför kan jag inte få ut orden längre. Det går inte längre än till tankar.
Jag måste uppdatera min blogg oftare...

Kommentarer:
Postat av: Per

Oh yeah, Jocke ska bli TV-stjärna. Äntligen något klokt på tv ;)

2005-09-04 @ 12:14:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback