Yeah...

"There once was a musical troupe
A pickin' singin' folk group
They sang the mountain ballads
And the folk songs of our land

They were long on musical ability
Folks thought they would go far
But political incompatibility led to their downfall

Well, the one on the right was on the left
And the one in the middle was on the right
And the one on the left was in the middle
And the guy in the rear was a Methodist"
            - The One On the Right Was On The Left - Johnny Cash
                             

Livet leker just nu, är irriterad på det mesta men på ett otroligt glatt sätt. Allting känns så bra.
Vet inte va det är. Kanske är det att Kristin kommer, kanske är det för att min rock kommer (köpt en rock som liknar exakt den som Neo har i Matrix:Realoded), kanske är det för att vi får en pärkboll, vet ej...

Idag så hade jag urtråkigt och mådde almännt dåligt på lektionen, Andrea som satt bredvid mig såg det och skrev en dikt till mig, på lektionen som fick mig att små le, efter så gav hon mig en text som det stod Var Glad! på. Jag blev glad för att någon brydde sig just i det ögonblicket. Värmde. Just då!
Så hörde Jonna av sig också, chockad blev jag. Alltid roligt att få närmare kontakt med härliga människor.
Min recension av pjäsen Peer Gynt var också grymt uppsakttad. Känns för bra...

Vet inte om ni är intresserade av mina filosofiska aspekter?
Ska jag skriva lite?
Hör gärna av er?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback