Bombay eller Mumbai...

Sitter i Bombay, på en tursitgata.

Har shoppat som en galning och spenderat, alldeles, alldeles, alldeles, alldeles för mycket pengar.

Men jag är snart klar med shoppandet, ett bälte, två finare skjortor, kanske någon sunkiga klädesplagg också.

Helt klart intressant var stället jag och Filip käkade på igår, en middag för 250... KR... :O...
Det var den dyraste middagen hittils, i mitt liv tror jag, som jag själv har betalat. Notan låg på 500 kr, vi drack kolsyrat vatten för 60 kr var, ungefär, kolsyrat vatten från Frankrike, helt otroligt...
Har köpt Lee jeans, annat märkesjeans, reebokskor med pumps och en hel väska med filmer och spel...
Jag hoppas pengarna är värt det i sluändan, dessa kläder lär hålla ett bra tag i alla fall, och jag hoppas verkligen att dessa skor kommer hålla ett grymt bra tag...

Annars är allting lugnt, har mått dåligt, stress antagligen, vaknat upp emd kräkkänslor i magen och haft smärtor. Men jag och Filöip snackade igårpå restaurangen mycket och jag stressade av mig, så nu verkar all vara i sin ordning.
Kommer snart hem, äntligen...
Har varit kul att vara här men det börjar bli för mycket just nu...
Jag har varit tillsammans med Kristin ett år. Jag är glad, riktigt glad...
Snart bär det av till Leopold och käka mat med Filips kusin och Filip...


Kommentarer:
Postat av: Ann-Marie

Hej!
Låter som ni har det trevligt och bra, men vi har varit lite oroliga.
Skulle vara bra om du hörde av dig så vi bl.a.vet när du kommer till Sverige. Försök flyga hem till Gotland. Det finns stand-by priser för ungdomar, det brukar kosta 300:-. Några böcker kom i fredags per post. Pengar?

mvh Mamma och pappa.

2007-03-07 @ 07:02:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback