Mumbai - New Delhi...

Vi sitter här i väntan på att tåget ska gå, går om 2 timmar. Jag behöver en toalett, väldigt snart.
Annars finns det inte så mycket att berätta, kommer hem om mindre än en vecka och det ska bli grymt skönt. Få äta färsk mat, med färska grönsaker. Min mamma envisades med att ha grönsaker på bordet varenda dag sen jag var liten, nu har jag till och med växt upp med att börja gilla det. Hemskt...

Jag har sammanlagt skickat tre paket hem, 2 och halvt kilo kläder och 5 böcker. Alla adresserade till min pappa. Ska bli intressant att se om de sista böckerna kommer fram eftersom jag inte packeterade in dem särkilt bra :P...

Jag har klipp mig för 8 kronor också, egentligen kostade det 4 krnoro men gav fyra kronor i dricks :O... Oj, oj...
Jag har blivit generösare med dricksen sen Varanasi, av någon konstig anledning, men det är inga stora summor jag ger heller.
Ska bli skönt att äntligen ge sig av...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback