Affischer...

Det är synd att jag har ett sne´tak hemma i mitt rum för då har jag svåprt att sätta upp affischer.

Jag sorterade affischerna här på bion förra veckan och fick då se några ritktiga läckerheter.
Ingen har väl missat Teaserpostern till nya Indiana Jones filmen?
Teaser postern till Iron Man är också snygg, samt till Mamma Mia.
Varför är teserposterna ofta snyggare än den som kommer senare.
Är de för att de bara vill sälja namnet eller logon, och i den vevan gör namnet eller logon stora pampiga och framförallt mystiska?
De vill inte avslöja för mycket helt enkelt och gör postern till en teaser - retning helt enkelt.

Ser framm emot pixars nya Wall-E. Tror högt om den och jag lovordar Pixar som en av de bolagen som engegerar sig i vad de gör och vet vad en bra film är. De kanske inte gör den bästa filmen konstant, men de vet om det också.

Kommentarer:
Postat av: raukan

Lägg upp lite bilder på postrarna! I wanna see what you mean with teaser.. ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback